rahbaran.academy بهترین تارنما

Wiki Article

۳- به جای تحلیل نمودار قیمت بیت کوین، ایده خود را تحمیل آن نکنید

یکی از مؤثرترین روش‌های پیش بینی قیمت بیت کوین که بسیاری از افراد از آن استفاده می‌نمایند، و در برخی مواقع فوق‌العاده دقیق و عالی عمل می‌کند، استفاده از نقاط برگشت قیمت به عنوان نقطه‌ای برای تغییر جهت نمودار از صعودی به نزولی و برعکس است. برای مثال تصور کنید که قیمت بیت کوین قبلاً یک بار به عدد ۶۰۰۰۰ دلار رسیده و از این قیمت به سمت پایین سقوط کرده است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین از ابتدا با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید، می‌تواند به نوعی برای صحت سنجی آنها مورد استفاده قرار گیرد.

لازم است قبل از بررسی دلایل افزایش قیمت بیت کوین این دلایل را به دو دسته مهم تقسیم کنیم. دسته اول مربوط به تحلیل تکنیکال بیت کوین می‌شود. جایی که تحلیل‌گران و چارتیست‌ها با بررسی چارت قیمتی بیت کوین به دنبال سرمایه‌گذاری در آن رفته و با مشاهده مقاومت‌های پیش رو دست به خریدهای آنچنانی می‌زنند.

پایین‌ترین نقطه در هر میله پایین‌ترین قیمت ثبت شده در طول روز است. بالاترین نقطه بالاترین قیمت ثبت شده در طول روز است. شاخک اول در سمت چپ اولین قیمت روز را نشان می‌دهد و شاخک دوم در سمت راست آخرین قیمت بیت کوین را در پایان روز نشان می‌دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در ماه آوریل تا ژوئن از سال ۲۰۱۱ قیمت بیت کوین از ۱ دلار به ۳۲ دلار آمریکا افزایش یافت. این اتفاق که تنها در کمتر از سه ماه رخ داده بود، رشد ۳۲۰۰ درصدی را برای سرمایه‌های سرمایه‌گذاران آن زمان بیت کوین رقم زد.

نمودار نشان می‌دهد که افت قیمتی این ارز تا حوالی ۲۰۰۰۰ دلار در هر واحد می‌تواند موقعیتی فوق‌العاده برای خرید آن ایجاد نماید.

یک افت و خیز بزرگ در طی یک ماه نشان از سالی پرتلاطم را برای بیت کوین داشت. در جهش بعدی که پایان آن در ۱۴ آوریل سال ۲۰۲۱ بود، نرخ بیت کوین از ۳۰۰۰۰ دلار در هر واحد به ۶۳,۲۲۳ دلار رسید و یک رکورد تاریخی از خود به جای گذاشت.

بالاترین قیمتی که در تغییرات قیمتی بیت کوین از ابتدا تا کنون شاهد بودیم. البته تا همین جای سال نیز یک افت شدید دیگر در بیت بیشتر بدانید کوین به ثبت رسیده و تا روز نگارش این مقاله که همچنان هم می‌تواند ادامه داشته باشد، تا ۳۳۰۰۰ دلار نیز کاهش یافته است.

دقت کنید که تحلیل و پیش بینی بیت کوین کار نشدنی نیست که شما خود را از آن عاجز بدانید. بسیاری از سیگنال‌های ارائه شده برای خرید و فروش بیت کوین به قدری ساده و ابتدایی هستند که با چند ثانیه نکاه کردن به نمودار قیمت می‌توانید به آنها پی ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقدار سرمایه در نظر گرفته شده برای هر معامله باید تعیین شود.

اما لازم دانستیم تا یک واقعیت دیگر را نیز درباره این ارز دیجیتال با شما در میان بگذاریم. سیگنال خرید و فروش بیت کوین اصطلاحی است که امروزه در بسیاری از سایت‌ها رواج پیدا کرده و افراد زیادی نیز بدون هیچ اعتبار سنجی از این سیگنال‌ها برای خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در بیت کوین استفاده می‌نمایند.

Report this wiki page